Realistische kostenbesparing

Flexibel toegang tot specialistische kennis

Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Uw eigen organisatie is productiever

Geen zorgen over de ICT

Totale ontzorging van uw IT, Beheer en Support

Automatisering is volgens ons niet alleen een vak, maar ook een discipline. Wij begrijpen dat de ICT een onmisbaar onderdeel is van uw organisatie. Een fundament wat moet staan als een huis! MCCS is een all-round ICT dienstverlener in de breedste zin van het woord. Met bewezen technieken, kennis en middelen zijn wij gespecialiseerd in; advisering, levering, implementatie, onderhoud en beheer van hoogwaardige en betrouwbare ICT infrastructuren. Hiermee bent u verzekerd van zo min mogelijk storingen en maximale beschikbaarheid voor uw bedrijf.

Optimaal beheer en persoonlijke ondersteuning

Onze gecertificeerde professionals beheren uw volledige infrastructuur samen met alle gerelateerde componenten; datacenters, netwerken, servers, werkplekken en software. Kwalitatief hoogwaardige kantoorautomatisering staat bij ons centraal, uw ICT is van A t/m Z zonder zorgen aan ons uitbesteed.

Diensten, hardware, software, contractbeheer, inkoop, verkoop & verhuur.

Door onze jarenlange ervaring met het in en verkopen van diensten, hard- en software weten wij scherp in te kopen. Wij verleggen dit voordeel naar de klant en bieden altijd een scherpe en eerlijke prijs voor onze diensten. Wij kunnen alle ICT gerelateerde contracten voor u beheren ook al worden de diensten niet bij ons afgenomen.

Duidelijke afspraken, spelregels en tarieven.

ICT kan simpel, maar ook zeer complex zijn. Wij bieden maatwerk om uw specifieke ICT wensen en bedrijfsprocessen te laten aansluiten aan ons beheer & support. Wij zien het als een uitdaging om te begrijpen en te voldoen aan uw ICT-behoeften. Wij staan voor u klaar ook zonder service contract. Bij een langdurige relatie geeft een service contract u duidelijke afspraken en verwachtingen op papier. Per systeem en component is het mogelijk te bepalen welk soort beheer, support en SLA afgenomen wordt. Dit is per maand aan te passen en is indien nodig tevens per maand opzegbaar. In ons werk rekenen wij met een per minuut principe hierdoor wordt de besteedde tijd op een eerlijk manier op de factuur of via het service contract verrekend. Dit geeft dan een duidelijk en helder beeld voor de klant over wanneer welke werkzaamheden zijn uitgevoerd!